Książka adresowa na LDAP - jak zrobić?

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 3 Lut 2006, 11:27:58 CET

Zbyniu Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Tue, Jan 24, 2006 at 12:46:30PM +0100, zainteresowany Jakub Piotr Cłapa rzekl:
>
> Ssie w Twoich oczach, bo nie rozumiesz po kiego grzyba go stworzyli i
> jak właściwie powinno się tego używać... :-P

To znaczy, że ssie, skoro nikt nie umie (probowalem w wielu zrodlach) po
ludzku napisać do czego to jest i jak można z tego skorzystać. W dodatku
z obsługą tego w sofcie jest tragicznie (Thunderbird np. nie potrafi
wyswietlic listy wszystkich kontaktow z katalogu i zezwala tylko na
wyszukiwanie...), wiec doprawdy nierozumiem po co taka skomplikowana
kobyla zostala stworzona.