[AMD64] chroot -instalacja

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 3 Lut 2006, 19:09:52 CET

On Thu, 26 Jan 2006, Artur Flinta wrote:

> A nie można za pomocą 64bitowego rescue-cd?
U mnie sie nie zbootowalo (tzn - wywalalo tone bledow - m.in brak
bodajze biblioteki libgpg-error co wywalalo mounta).

Zauwazylem tez dziwna przypadlosc rpma - przy instalowaniu paczki na
amd64 z -U (czyli upgrade) po calej procedurze zostawal pakiet w
wersji z architektury i686 co powodowalo oczywiscie bledy.
Wkurzajace to bylo bo praktycznie wszystkie pakiety trzeba bylo
zainstalowac i odinstalowac recznie ich odpowiedniki a architektury
32-botowej.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Wystarczyło aby pewien mężczyzna zakochał
    http://yaro.perfect.net.pl/    |      się w jednej kobiecie, aby świat
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |          stał się taki jaki jest."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |                   Wolter