Mozilla nie wyswietla strony Mozillapl.org ?

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 4 Lut 2006, 21:08:37 CET

Dnia 04-02-2006, sob o godzinie 13:00 +0100, Lukasz B napisał(a):

> ok. chyba mam cos z fontami nie teges - na innym kompie ta sama mozilla
> wyswietla sie ok.

Też tak kiedyś miałem.
Wystarczy zaznaczyć/odznaczyć w preferencjach żeby nie używał fontów
zadeklarowanych na stronie tylko ustawionych w systemie (nie pamiętam
jak to się dokładnie nazywało) - wada - czasem taka strona brzydko
wygląda.
Druga możliwość to doinstalowanie odpowiednich fontów.
Krystian T

        "errare humanum est..."