[AMD64] chroot -instalacja

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 6 Lut 2006, 08:18:59 CET

Dnia niedziela, 5 lutego 2006 16:13, Andrzej 'The Undefined' Dopierała
napisał:

> jak dasz -ihv to nie powinno.
> hm.. chyba ze byloby jajko w dokladnie tej samej wersji/release z x86 i
> amd64 :/ u mnie takiego przypadku nie bylo...
No właśnie dokładnie o to chodziło. W końcu sprawa się z czasem rozwiązała.
Nie miałem akurat czasu przysiąść nad tym i trafił w tym czasie update do ac
realesu 3 na 5 32bitowego jądra. Więc miałem 2.6.14.6-5 na 32bitach i
zachowane 2.6.14.6-3 na 64bitach:D

Dalej już jakoś poszło:]

Wszystko fajnie ale nie wiedziałem, że nie ma openoffic'a dla 64 bitów:/ Jak
sobie z tym poradzić? Poldek przy czymś takim "poldek -u openoffice -n
ac-i686 -vt" wypisuje mnóstwo błędów a poza tym nie wiem czy cos takiego ma w
ogóle sens. Nie ma też skype'a, opery, flash'a, akregator'a (kanały rss) ale
bez tego żyć mogę natomiast bez openoffic'a nie za bardzo:/
--
Pozdrawiam, Kamil