Połaczenia SSH i bezpieczenstwo transmisji

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Wto, 7 Lut 2006, 11:18:07 CET

Michal Kochanowicz wrote:

> Już któryś raz piszesz o prywatnym kluczu serwera. Co masz na myśli???

/etc/ssh/ssh_host_dsa_key (SSHv2) i /etc/ssh/ssh_host_key (SSHv1)

> Poza tym myślisz że taki sobie pierwszy z brzegu ludek (no offence) jest
> w stanie zrobić audyt tak skomplikowanego narzędzia jak implementacja SSH?

Jedni ot tak sobie potrafią pięknie rysować, inni świetnie grają,
a inni piszą sobie tak skomplikowane narzędzia jak exploity do
Windows, czy też trzaskają sterowniki do swojego ulubionego
systemu operacyjnego - każdą z takich osób można nazwać pierwszym
z brzegu ludkiem.

Pozdrawiam,
Marek