stacja bezdyskowa

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 8 Lut 2006, 12:56:06 CET

Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> szansa jest. tylko - to troche "reczna" dlubanina.
> w initrd musisz:
> - zaladowac drivery
> - pobrac obraz z dhcp (zagwozdzka - klienta udhcp-client z busyboxa nie udalo mi
>   sie nigdy zmusic do dzialania, ale mozesz wrzucic normalnego dhcpcd po
>   statycznym skompilowaniu)

Najpierw:
ifconfig eth0 up
i udhcp działa tylko nie wiem jak go zmusić do skonfigurowania
interfacu. Wywala mi dzierżawe na ekran i tyle. Jest gdzieś jakiś opis
do tego? Są opje ale nie wiem jak ich używać.

> - zamontowac po nfs-ie /

Jak rozwiązać problem portmapa? Najlepiej bez portmapa. Wiem, że można
poprostu poczekać na timeout ale to trochę denerwuje.

--