Jeszcze jedno pytanie, ale teraz to juz o systemi

Grzegorz Szymański waveruh w inf.sgsp.edu.pl
Czw, 9 Lut 2006, 09:25:37 CET

Witam
	Ponownie mam pytanie. Moze sa to pytania blache, dla mnie wazne.
Chodzi mi mianowicie o ststem na jakim ma stac serwer. Zdecydowalem sie
na Dell PowerEdgo SC430 SCSI PIV 3,0 GHz, 1 GB RAM, 73 GB SCSI.
	Chcialbym zainstalwoac PLD.
I teraz pytanie.
Jaka wersje 1.0 (slyszalem ze jest bardzo stabilna), czy 2.0 AC.
Jakie jadro 2.4 czy 2.6.
Exim czy postfix (30-40 kont)

Dziekuje od razu wszytskim za odpowiedzi i za Cierpliwosc. Dodam, ze z
PLD obcuje od 2 lat, ale wykorzystywalem go tylko w stacji roboczej
natomiast nie na serwerze stad moje pytania.
--
waveruh