Jeszcze jedno pytanie, ale teraz to juz o systemi

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 9 Lut 2006, 12:14:44 CET

> Jaka wersje 1.0 (slyszalem ze jest bardzo stabilna), czy 2.0 AC.

Ac. Ra co prawda dziala dobrze na Dellach, ale w tym roku kalendarzowym
raczej na pewno dostanie EOL (not yet).

> Jakie jadro 2.4 czy 2.6.

2.6 moze dac kopa w niektorych operacjach, np przy bazach danych jak juz
wspominano. Ale jezeli zdecydujesz sie na 2.6 to raczej wez vanillowe +
zestaw potrzebnych ci latek. Bo te 2.6 co sa/byly w PLD to... nie wiem,
moze mam po prostu pecha ale jeszcze zadne nie bylo u mnie stabilne. Jak
na jednej maszynie dziala to na innej oopsuje itp. Dlatego ja jade na
2.4. Dziala wszedzie stabilnie. 2.6 z Ac to sie nadaje jak dla mnie
tylko na malo znaczacy routerek albo na desktop.

> Exim czy postfix (30-40 kont)

Obojetne, byle nie sendmaila ;)

M.