SSH+haslo+klucz

Grzegorz Szymański waveruh w inf.sgsp.edu.pl
Pią, 10 Lut 2006, 12:29:24 CET

Witam!!!
	Czy moze ktos probowal zrobic nastepujaca rzecz?? Interesuje
mnie czy jest to mozliwe i jak to zrobic. Chodzi mi o SSH.
Normalnie do zalogowania potrzebny jest login i haslo, albo login i
klucz np. ja mam go zapisanego w .ssh/id_rsa.
Czy istnieje mozliwosc skonfigurowania tak ssh aby po wpisaniu loginu i
hasla on domagal sie jeszcze klucza??  Chodzi mi o to, zeby nie mozna
bylo sie zalogowac, jezeli jednaj z tych trzech rzeczy bedzie brakowalo.
--
waveruh