IPSec ciąg dalszy...

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Pią, 10 Lut 2006, 18:26:42 CET

Un dia un hombre llamado Andrzej Zawadzki tenia una idea:
> [...]
> Nie wiem ale polecam ipsec-tools.
> U mnie działa produkcyjnie w trybie tunnel z cisco i checkpointem po drugiej
> stronie.

Problem już rozwiązany. Zamiast
interfaces=%defaultroute
jest
interfaces="ipsec0=eth0"

> Cały czas projekt żyje, a jak się RM zlituje to będziesz miał stabilną
> wersję
> na ftpie ;-)

No ja właściwie nie wiem czemu openswan-2.4 nie ma choćby w ac-test?

--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269