Apache - duże obciazenie

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 13 Lut 2006, 08:57:30 CET

Witam,

Mam sobie Apache 2.2 do obsługi subversion. Wszystko było by dobrze, ale
czasami jak korzysta z tego 1-2 użytkowników to Apache zaczyna szaleć.
Pojawia się kilka procesów które zabierają mi po kilkadziesiąt % pamięci i
gdy zaczyna korzystać ze swapa to serwer prawie staje.

Najgorsze jest to że nie umiem znaleźć przyczyny, czasami chodzi po
kilkanaście dni bez problemów, a nagle zaczyna szaleć.

Jak się przed tym zabezpieczyć, nie jestem specjalistą od Apache, trochę
kombinuje w konfiguracji, ale puki co nic nie pomaga.

Może są jakieś inne mechanizmy które mi w tym pomogą?

Pozdrawiam,
Paweł