Kopiowanie dvd z gazet

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Śro, 15 Lut 2006, 13:41:44 CET

Jarosław Kamper napisał(a):

> Teraz nie powiem czy mam zainstalowane libdvdcss, jednak w cvs
> znalazłem nowszą wersję, zbudowałem i komunikat o Encrypted DVD
> przestał się pojawiać. Co nie zmienia faktu, że nadal nie mogę
> zrzucić płytki.

Jeszcze zobacz vobcopy - po drodze deszyfruje pliki.

BTW. Wczoraj zainstalowałem sobie dvdbackup z ftp-a
i testowo wrzuciłem jedno DVD - były jakieś komunikaty o kolejnych
kluczach - podobne do tych gdy odtwarza się DVD mplayerem.
Na stworzenie pełnego obrazu nie czekałem, ale wyglądało że robi
dobrze.

Pozdrawiam,
Marek