gdm nie chce ruszyc

Michal Felski fela w ds.pg.gda.pl
Czw, 16 Lut 2006, 05:38:44 CET

> To na tty, z którego próbujesz uruchomić (1-8), ale co wypisuje na
> konsoli przydzielonej do X?
> To będzie gdzieś pomiędzy 9 i 12.

no to było właśnie tty9 ale to trochę jeszcze inaczej wygląda:
- na tty1 uruchamiam gdm
- gdm włącza się i wyłącza, parę razy monitor wydaje dźwięk
charakterystyczny dla zmiany rozdzielczości i pojawia się "niebieski
ekran" z komunikatem jak wyżej i przyciskiem Ok sugerującym wciśnięcie
klawisza enter.
- wciskam enter i niebieski ekran znika i pojawia się z powrotem tty1 i
wszystko co wcześniej na niej było.
- konsola tty1 jest aktywna i moge wpisac gdm-stop zeby zatrzymac proces gdm
- na tty9 widoczny jest podgląd tego "niebieskiego ekranu". Sam podgląd
nieoczekujący na jakąś reakcje. bez innych informacji i logów.

--
pozdr.
Fela