lefthand mala ksiegowosc

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 16 Lut 2006, 10:09:39 CET

>Troche tajemniczo to wyglada. Uzywa ktos tego? Jest niby na licencji
>GPL ale nigdzie nie mozna tego sciagnac. Mogli chociaz jakies
>screeny na stronie umiescic. Poza tym w opisie funkcjonalnosci
>brakuje mi informacji o ksiedze przychodow i rozchodow oraz
>deklaracjach VAT/PIT. Jezeli ktos uzywa tej rs-anacondy i jest
>zadowolony prosze o info, moze warto sie zainteresowac.

Jakieś screeny są w dokumentacji. Opis dość obiecujący.
Hmmm... IMHO GPL mówi, że trzeba udostępnić źródła, ale nie musi to być
przed skorzystaniem z oferty. Teoretycznie jakbyśmy się zrzucili na jedno
wdrożenie i uzyskali źródła, to później można by to umieścić w pld na stałe
;) Tylko kto pilnował by nadążania pakietu za polskim prawem...
Krystian T.