Jak stworzyć packages.ndir.gz

kelr w wp.pl kelr w wp.pl
Czw, 16 Lut 2006, 18:58:29 CET

Witam :)
Chciałem zainstalować PLD (2.0 i586) na starym kompie "A", no a że nie mogłem
się dostać na serwer z obrazami iso, to pościągałem z wget pakiety rpm na
dysk drugiego kompa "B" (bo komp "A" ma za mały dysk).
Jak wszystkie pakiety znalazły się już na dysku kompa "B" to stworzyłem tam
indeks pakietów poprzez opcję --mkidxz. Indeks się utworzył, więc połączyłem
komp "A" z kompem "B" poprzez karty sieciowe, i zabrałem się do instalacji.
Najpierw wrzuciłem wersję MINI-ISO a jak się zainstalowała to poprzez ftp
chciałem doinstalować resztę pakietów. Jak połączyłem się pierwszy raz,
poldek pobrał sobie indeks pakietów i mogłem zainstalować wybrane pakiety.
Jednak po ponownym połączeniu poldek nie widzi zawartości serwera, tylko
upomina się o pliki packages.ndir.(...) Nie mogę dokończyć instalacji bo nie
wiem jak stworzyć te brakujące pliki :( Szukałem w man'ie, poldek help i na
google, ale nic nie znalazłem. Wszędzie jest tylko o tych zwykłych indeksach
czyli z dir w nazwie. No a jak stworzyć te ndir'y? :)
Pomóżcie chłopaki, bo nie mam już pomysłu jak temu zaradzić :)

Pozdrawiam
kelr