[OT]Coż z udev/ivman czy coś koło

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pią, 17 Lut 2006, 09:29:10 CET

Andrzej napisał(a):
[CIACH]
> Używam sobie KDE najnowsze z repo + udev+dbus+hal+ivman i ilekroć
> wkładam płytę do napędu CD czy DVD, podłączam pendrive'a/mp3-playera to
> wyskakuje mi okienko Konquerora z zawartością.
> Niby z zawartością bo nic nie wyświetla, jest pusto, nawet jak dam
> Odśwież to nie pomaga.
> Muszę płytę wyjąć i ponownie ją włożyć/pendrive'a podłączyć i wtedy już
> wyświetla się poprawnie ich zawartość.
> Zaskakuje za drugim razem. Czy Wy też tak macie czy to tylko u mnie
> takie cuś się dzieje?

U mnie wszystko w porządku - testowane na dwóch komputerach (oba i686)

> Dane dot. mojego systemu:
> kernel-grsecurity-2.6.14.6-3
> kdebase-core-3.5.1-2

A po co ci ivman razem z KDE 3.5? Prawdopodobnie sie gryza razem i stad
twoje problemy. Nowe KDE ma wbudowaną funkcjonalność podobną do
oferowanej przez ivmana. Jak wkładam CD to mi wyskakuje okienko podobne
do tego znanego z XP (co akurat mi się nie podoba), a jak pendrive'a to
mi od razu otwiera okienko konquerora razem z jego zawartością (bo tak
sobie ustawiłem). Do czego ci potrzebny ivman? Pytam, bo wydaje mi się,
że jest źródłem twoich problemów.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org