RAID-zik

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 17 Lut 2006, 11:14:40 CET

On Fri, 17 Feb 2006, Jerzy wrote:
> Po wyjęciu dysku z macierzy :
>
> - 3 dyski widzę pod interfejsem kontrolera 2 jako składniki macierzy trzeci w
> stanie REBUILD ale kontroler piszczy

To 'piszczenie' można wyłączyć w biosie kontrolera.

> A może ja jestem zbyt napalony i trzeba po prostu poczekać ze 20 min aby
> przebudował i sobie wtedy odpuści piszczenie.

Napewno warto poczekać, jak kiedyś puściłem rebuild z biosa to
na 36GB dyskach wychodziło że coś ponad godzinę to będzie trwało.

> Może ktoś pamięta ten kontroler z czasów swojej młodości . On piszczy podczas
> wykonywania REBUILD na dysk Hot Spare.

Nigdy nie lubiłem tych kontrolerów (HP NetRaid, czy jakoś tak),
sporo nerwów straciłem, jak po całonocnej migracji Novella
napisał mi że wszystki (sic!) dyski są uszkodzone.
--
pzdr
Stacho Pal