Problem ze strona kodowa przy polaczeniu linuxa z novellem

Marteen marteen w go2.pl
Nie, 19 Lut 2006, 12:16:58 CET

>OK - sorry nie doczytałem

>Używasz tam może jakiegoś UTF? Bo ja to testowawałem tylko na ISO8859-2

Chyba to bedzie UTF ale nie jestem pewien. Gdzie to mozna sprawdzic??
Zainstalowalem PLD z tego co jest na serwerze - instalacja sprzed 2-3 dni.
Nie zmienialem nic w ustawieniach jesli chodzi o lokalizacje (przy
instalacji wybralem wszystko dla Polski).

pozdr

Marcin