KMail i nagłówki maili

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Wto, 21 Lut 2006, 13:53:19 CET

Witam;
Dnia wtorek, 21 lutego 2006 12:36, Łukasz Maśko napisał:

> U mnie działa poprawnie: kdebase-core-3.5.1-3, kdepim-kmail-3.5.1-2 z
> ready. Może update ci pomoże. Ale nie przypominam sobie, żebym na *-1
> miał z tym problem.
U mnie (kdepim-kmail-3.5.1-1) działa tak, jak u twórcy wątku. Z tym, że
nie jestem pewien, czy to po upgrade się zaczęło, czy od momentu, jak
zostałem zmuszony do korzystania z kmail zdalnie ... bo oba te
wydarzenia nastąpiły prawie równocześnie. Dotąd zwalałem to na
konfigurację Xserwera i nie miałem czasu jej przetrząsnąć...
OT - czy ktoś wie jak sobie poradzić z nawalonym podświetleniem ekranu w
Compaq Armada ?? I to najprawdopodobniej nie samo źródło światła tylko
sterowanie :(

Pozdr.
Paweł

--
Nobody will ever need more than 640 kB RAM. (Bill Gates, 1983)
Windows 98 requires 16 MB RAM. (Bill Gates, 1999)