vmware - czemu nie działa :(

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Wto, 21 Lut 2006, 16:15:03 CET

Dnia 20-02-2006, pon o godzinie 11:25 +0100, Bohdan R. Rau napisał(a):

> Dzięki - coś pokopałem przy modułach, moduły się zbudowały i
załadowały
> ale pewnie coś im w wątpiach nie pasowało.
> Właśnie ruszył i zwiesił się przy instalacji windy - ale to już chyba
> normalne :)

Jak to winda ;)
A serio, to zauwazylem ze losowo sie vmware wysypuje. Ale tak czy
inaczej, skoro juz mi winda jakos dziala etc (pod vmware) to winda
'prawdziwa' zainstalowana na osobnej partycji wylatuje w powietrze..
Niech no tylko znajde kilka chwil wolnego :)

        MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email