dosemu

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 22 Lut 2006, 14:30:35 CET

On Tue, Feb 21, 2006 at 12:38:02PM +0100, panta_rei wrote:
> Witam!
> I jeszcze jedno, na jakich maszynach używacie dosemu... jak silna
> powinna być maszyna (RAM procesor), żeby udźwignąć spokojnie kilka
> (5-7) sesji dosemu?

pierwszą część maila pominę => nie chce mi się myśleć

ale do tego ostatniego to:
1. maszyna wieloproc, np 2procki, lub więcej, jak ci któreś dosemu
zabiera 99% cpu bo cośtam to pozostały proc jest dla system+ reszta
userów, ja mam 2xXeon, powiedzmy ze jakies stare aplikacje się kręcą

2. pamięci ogolnie dużo, u mnie podczas kryzysu sprzętowego miałem
2xPiii + 1gb i jakoś 3 do 5 sesji dosemu się klikało, ale to programy
przedpotopowe, np własny produkt do FV, jakies statystyki kursów walut,
ładowanie SETów, itp

pozdrawiam,

m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy