Serwer ProLiant ML110 G3

floydrose floydrose w gazeta.pl
Czw, 23 Lut 2006, 21:23:26 CET

Witam,
Instalował ktoś może PLD na sprzęciku jak w temacie?
Pytam bo będę musiał wkrótce postawić takie dwa serwerki produkcyjne w
krótkim czasie i chcę uniknąć kłopotów, dlatego wszelkie doświadczenia
mile widziane.

Pierwsze co zwróciło moją uwagę to kontroler sieciowy:
Broadcom 5721 Gigabit

boję się, że mogą z tym być jakieś problemy. Może mnie ktoś uspokoi?
Czy to będzie hulało na tg3?

No a po drugie czy są jakies problemy z kontrolerem SATA (Intel) -
szczególnie podczas instalacji?

--
pozdrawiam
floydrose

--
Zdjęcia 10x15 tylko 38gr!
Zamawiaj odbitki cyfrowe przez Internet. Pobierz swój kod promocyjny tutaj.