pppoe, imq i squid

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 28 Lut 2006, 15:11:42 CET

Badman napisał(a):

> Ustaw faktyczny interfejs ethernetowy przez, który idzie pppoe.
mam dokładnie tak:
$IPTABLES -t mangle -A POSTROUTING -o eth1 -p tcp --sport 8080 -j IMQ
--todev imq0

$IPTABLES -t mangle -A POSTROUTING -o eth1 -p tcp --sport 8080 -m tos
--tos 8  -j MARK --set-mark 15
$IPTABLES -t mangle -A POSTROUTING -o eth1 -p tcp --sport 8080 -m tos
--tos 0  -j MARK --set-mark 16

gdy łącze się normalnie, markuje sie wszystko pięknie..

gdy łącze się przez pppoe nie markują się hity i missy

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel