montowanie kluczy USB

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 1 Sty 2006, 12:44:31 CET

Dnia sobota, 31 grudnia 2005 14:16, Cz w rny napisał:

> Mi tak ztyka. Osobiście korzystam z Media Appletu, ale ikonki to to samo,
> więc powinno działać. Ja z tego co pamiętam obudziłem się tym, że trzeba
> było doinstalować program 'eject' do systemu i od tego momentu KDE zaczęło
> wysuwać płytki jak poproszę.
>
> Jak klikam na ikonkę cdromu i proszę, żeby otworzył, to najpierw montuje,
> jak proszę, żeby wysunął, to najpierw odmontowywuje.

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy... Owszem też posiadam Media Applet i
również mogę tak kliknąć jak napisałeś ale moje pytanie jest o przycisk
sprzętowy w nagrywarce... W windowsach naciśnięcie przycisku sprzętowego
"wysuwania" cdromu automatycznie wysuwa cdrom niezależnie czy zasób jest
zajęty czy też nie... W linux'ie po zamontowaniu wysuwanie cdrom'u przy
pomocy przycisku w nagrywarce jest blokowane aż do odmontowania.
A moje pytanie brzmi czy przycisk ten może działać tak, że po jego naciśnięciu
cdrom jeśli nie jest używany zostanie odmontowany i wysunięty? Czyli, że
będzie działał jak systemowe polecenie eject?

--
Pozdrawiam, Kamil.