Nowy apache i .. przegięcie ?

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 1 Sty 2006, 17:17:34 CET

Dnia 31-12-2005, sob o godzinie 11:00 +0100, Ryszard Mielcarek
napisał(a):

> To po co jest rozdzielone skoro i tak się dociąga zależnościami ?
> Mi naprawde nie sa potrzebne:
> mod_speling
> mod_cgi
> sqlite
> mod_negotiaton
> itd ...

poniewaz dotychczas było to w jednym pakiecie wiec obecnie przy
upgradzie nie sciagneło by tych paczek i co ponie którzy mieliby mały
kłopot
przypuszczam ze za jakis czas te zaleznoci zostana usuniete

i tak obecnie po kazdym upgradzie apacha mam do przeedytowania
konfiguracje bo sie nie odpala (brak modułów które były itd)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl