Apache i panika kernela

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pon, 2 Sty 2006, 08:46:52 CET

Witam.

Opiszę może objawy...

Jest sobie apache2 (najnowsze obecnie paczki z AC) (z hintów-
vhost-mysql). Przy odpalaniu po padzie napięcie  prawie zawsze łapie
panikę kernela przy próbie otwierania jakiejkolwiek stronki.
Jednak jest metoda uniknięcie- przy odpalaniu odłączam kabel sieciowy,
wywalam mod_dir z konfiguracji i odpalam apache. Podłączam sieć i
przeglądam kilka stronek. Potem ponownie ładuję mod_dira i reload
apache.Wszystko działa wtedy spoko i okej.

Początkowo myślałem że problem jest z FS- jfs, ale nie jestem przekonany
do końca. Jak na razie to jedyna mądra myśl jaka mi wchodzi do głowy.
Pytanie- co może być nie tak i jak zmusić jfs (o ile to jfs problem) do
tego aby porządnie odbudowywał indeksy po padzie (jeżeli to o indexy
chodzi).

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.