Re: Madwifi - jak zainstalować i zrobić AP?

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Pon, 2 Sty 2006, 08:59:27 CET

06-01-01, Stanisław Kamiński <stasheck-fora w o2.pl> napisał(a):
> Witam,
> dawno już tu nie pisałem :-) Szczęśliwego Nowego Roku więc.
>
> Ale do rzeczy.
>
> Guru linuksowym nie jestem, ale staram się conieco nauczyć - w miarę
> potrzeb. Potrzeba ostatnio taka: mam kartę TPLinka WN551G (PCI) -
> chipset Atheros, wersja przynajmniej teoretycznie działająca z madwifi -
> i chcę na niej postawić AP (reszta kompa to Celeron 333 wsadzony do
> Abita ZM6 i 256 MB RAM).
>
> No i tak od miesiąca walczę (fakt, że niezbyt intensywnie) z instalacją
> [...]

wez madwifi.spec, podejzyj jak przekazano konfiguracje do make.. i juz
ja buduje madwifi dla kernela ktorego mam w ~/wrk/kernel-$somever i dziala
i to na dokladke na i686 dla i486 i działa..

--
Maciej Pijanka