Problem - exim zawsze przyjmuje pocztę :( (AC)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 2 Sty 2006, 09:31:28 CET

On Mon, 2 Jan 2006, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> exim traktował to jako string na zasadzie: string if eq ${tu zapytanie
> sql} .... itd i zawsze było true.

Gdyby tak było to bym się nie dziwił :)
Problem w tym że naprawdę działało, czyli gdy mysql zwracał "0" to warunek
był uznawany za niespełniony i przechodziło do następnego wpisu...

Zmieniłem teraz dla porządku również na ${if, ale nadal zastanawiam się czy
za chwilę ktoś ostro nie będzie modyfikował matrixa ;)

P.S. Nowy rok jest fajny - nigdy pld-lists nie działało tak szybko, w
dodatku maile przychodzą we właściwej kolejności :)

Pozdrawiam noworocznie,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004