Multisesyjne nagrywanie p³yt

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 2 Sty 2006, 09:57:40 CET

Dnia pon 2. stycznia 2006 04:01, Bartosz Taudul napisa³:

> Nawet je¿eli, to dobrze na to zwróciæ uwagê.

Wielkie dziêki za zwrócenie uwagi...
Ale ¿e zacytujê samego siebie:

<cytat>
Nie chodzi mi o to, ¿eby je ca³kowicie ukrywaæ jako¶, tylko ¿eby albo nie
importowaæ poprzednich sesji albo po imporcie, ¿eby mo¿na by³o pliki z
poprzednich sesji "usun±æ". Co oczywi¶cie znaczy jedynie, ¿e nie s± w nowej
sesji widoczne...
</cytat>

Wiem, ¿e mo¿na dostaæ siê do poprzednich sesji, bo nie raz sam to robi³em.
Chodzi _wy³±cznie_ o estetykê...

Wiêc mo¿e kto¶ zna jakie¶ rozwi±zanie?!?...
Poza pirackim Nero. :|
Bo wydaje mi siê, ¿e wszystko co jest oparte o cdrecord w tym momencie
wymiêka, bo cdrecord takiej mo¿liwo¶ci nie ma...
Ale mo¿e jestem w b³êdzie...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Kobiety s± tak trudne do przejrzenia, poniewa¿ ka¿da z nich stanowi wyj±tek od
regu³y. (Vittorio De Sica)

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl