Re: Multisesyjne nagrywanie płyt

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Pon, 2 Sty 2006, 12:09:33 CET

06-01-02, Grzegorz Pietrzak <grzes w artikon.pl> napisał(a):

> Chociaż nie powiem ale przenoszenie na płycie z katalogu do katalogu by się
> też przydało... :|
> Wiem, wiem... Cudów mi się zachciewa... ;)

hmm no to potrzebujesz cos co potrafi robic troche magii z iso9660,
poprzednie sesje z mniejszym lub wiekszym problemem mozna bylo
odtworzyc uzywajac dd i wycinajac odpowiednie kawalki z plyty (po
cdrecord -toc dla odtworzenia ukladu sesji z plyty)
ale to troche rzezba, choc cos tak "odzyskiwalem" kiedys z poprzedniej sesji
k3b nie uzywam, maszyna ktora ma nagrywarke nie posiada ani monitora
ani Xow, a k3b mi jakos nie bylo potrzebne jak dotad.

--
Maciej Pijanka