firefox 1.5

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 2 Sty 2006, 18:17:11 CET

Przemyslaw Zajac napisał(a):
> Pobralem jakis czas temu (przed swiatecznym upgrade) firefoxa 1.5 ze
> strony www.firefox.pl uruchomilem go  no i dzialal ale ze nie byl to rpm
> to nie odinstalowywalem dystrybucyjnego 1.0.7 . Tak wiec smigalem na
> 1.0.7 no ale po upgrade swiatecznym postawnoilem ze jednak bede uzywal
> 1.5 i jakie bylo moje zdziwienie gdy podczas proby uruchomienia
> zobaczylem taki o to komunikat
> "Inconsistency detected by ld.so: ../sysdeps/generic/dl-tls.c: 75:
> _dl_next_tls_modid: Assertion `result <=
> _rtld_local._dl_tls_max_dtv_idx' failed!"
> nie ma roznicy czy jest to root czy zwykly user.
> [...]

U mnie jedna z przyczyn niedzialania firefoxa 1.5 byl gplflash, wiec go
wyrzucilem.
Inna przyczyna to stara paczka "nspr" lub o podobnej nazwie.
I zauwarzylem jeszcze jedno: firefox 1.5 nie lubi dowiazan symbolicznych
   do pluginów w (/usr/lib/mozilla-firefox/plugins), czyli trzeba
skopiowac pliczki.

Pozdro TOmek

Kobieta na Nowy Rok! >>> http://link.interia.pl/f18ec