skaner na usb

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pon, 2 Sty 2006, 23:12:24 CET

Dnia Monday 02 of January 2006 22:45, Łukasz Maśko napisał:
> Może masz podobnie? Sprawdź, czy jak odłączysz inne urządzenia albo
> odepniesz i znów podepniesz skaner to nadal jest źle.
To była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem i okazało się że dmesg w ogóle nic nie
widzi. Ale jeszcze jedna informacja która może kogoś oświeci: skaner jest
zasilany z usb i i ile dobrze pamiętam świeciła mu się zielona dioda. Teraz
mu się nic nie świeci, tak jakby nie był w ogóle podłączony. Zawsze istnieje
taka opcja że po prostu padł ale zwykle psują się układy mechaniczne/optyczne
a nie elektronika.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny