skaner na usb

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Wto, 3 Sty 2006, 14:45:36 CET

Dnia Tuesday 03 of January 2006 08:07, Tomasz Witek napisał:

> lsmod | grep hci
>
> Moze nie ladujesz sterownika od 2.0 albo od 1.1 ? Zdarza sie tak, ze
> dopuki nie zaladujesz sterownika to nie bedzie dzialac i nie zaswieci
> lampki.

Wszystkie 3 .hci są (ładowane  i odładowywane kilka razy). Ale z tą lampką to
mi się musiało przewidzieć bo Windows wykrywa skaner (nie skanowałem) a
lampka się nie świeci. Może to się świeci tylko przy skanowaniu. W każdym
razie to wygląda na problem kernela. Jak nic nie wykombinuję to spróbuję
downgrade'u.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny