skaner na usb

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Wto, 3 Sty 2006, 21:59:17 CET

Dnia Tuesday 03 of January 2006 19:58, Tomasz Witek napisał:

> moze cos wypadlo z core do modulu ?
> lbo cos jest wylaczone.
> Poczytaj i porownaj logi z jednego i drugiego + poczytaj configa do
> kernela. Moze cos w kernelu zostalo wylaczone ?
>
> Podeslij log przy wykrywaniu kernela.

Przejrzałem google, changelogi kernela 2.6.13 i 2.6.14, oglądnąłem różnice
między konfigami tychże kerneli w PLD i logi z ich bootowania
(/var/log/dmesg|grep -i usb). Nic szczególnego nie znalazłem. Teraz to
najlepiej byłoby się dowiedzieć czy to wina wina twórców kernela czy łatek
nakładanych w PLD. Jak to zrobić najprościej? A jeśli kernela to gdzie to to
zgłosić?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny