Problem z bootdisk_net

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 4 Sty 2006, 17:41:31 CET

> I tu  zaczyna się dłuuuuugie oczekiwanie nie wiem tylko na co?
> Widzę że coś mieli po dysku. Taki stan trwa dobre 10min.
> Czy to normalne???

Nie. Na okolo 15 maszyn ktore instalowalem w ostatnim miesiacu (w tym
kilka z soft raidem) na zadnej tak sie nie dzialo.

> Czy może mi ktoś pomóc rozwiązać ten problem?

Dyskietki dzialaly dobrze. Nie moja wina, ze zaleznosci sie zmieniaja,
pakiety znikaja/zmieniaja nazwy. W installerze sa wpisane na sztywno
zestawy pakietow i tego poki co nie da sie zmienic. Jak ostatnio
zobaczylem ile rzeczy sie zmienilo w zestawach pakietow to praktycznie
musialem przepisac zestawy pakietow od nowa. Niestety mam -ENOTIME teraz
zeby przetestowac nowe zestawy i wygenerowac poprawione bootkietki.

> Kiedy skończą się problemy
> z bootkietkami?? długo to jeszcze tak badziewnie będzie działać?

Bootkietkami zajmuje sie tylko ja. Innych chetnych nie ma. Wiec musza
poczekac az znow sie odrobie i znajde na nie troche czasu.

M.