kgdzie jest klient ssh? - Re: Problem z bootdisk_net

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Sob, 7 Sty 2006, 15:47:47 CET

Marcin Król napisał(a):

>Na ftp sa w miare nowe bootkietki generowane jakos przed swietami. A na
>CD to moze co najwyzej byc staroc jakis. Zmierzam do tego, ze napewno
>roznia sie zestawem oprogramowania (miedzy innymi mdadm).

Zassałem bootkietki z datą 04.12.2005.
Ustawiłem źródło instalacji na mirror w gdańsku, określiłem instalację
minimal i poszło.
Ufff.... nawet nie wiesz jak się cieszyłem :))
Jeszcze 3 serwery muszę postawić w ten sposób. Mam nadzieję że zdąrzę
zanim coś się pozmienia na serwerach i znowu zależności się wysypią przy
instalacji.

Przy okazji zapytam, w której paczce jest klient ssh? Bo nie mogę
doszukać się go.

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed