KDE - rozne bajery - gdzie znalezc

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Sob, 7 Sty 2006, 18:34:07 CET

Witam,
1. Multisession
na jednym z desktopow mam mozliwosc w KDE tworzenia nowej sesji:
w 'Menu Start' -> 'Przelacz uzytkownika' mam pozycje 'zablokuj biezaca
sesje i uruchom nowa'
jest to KDE 3.5.0

na innym rowniez mam ta sama wersje, ale juz takiej pozycji nie mam.
gdzie tego szukac?

2. KMail
przyzwyczailem sie w Mozilli, ze klawisz F8 przelacza podglad wiadomosci.
w konfiguracji skrotow klawiaturowych nie znalazlem takiej mozliwosci.

3. zamykanie systemu
na laptopie mam KLaptopDaemon, ktory umozilwia mi usypianie kompa.
moge to jednak zrobic z klawiatury tylko poprzez jego ikonke w trayu.
czy jest mozliwosc wrzucenia tego do okna zamykania systemu,
tak aby po CAD mozna bylo go rowniez uspic (nie tylko zamknac) ?
i przy okazji, w tym samym miejscu przydaloby sie blokowanie ekranu,
podobnie jak to jest w W2K.

to takie dywagacje, jakby ktos znal odpowiedz, bede wdzieczny,
bo nie wiem za bardzo nawet jak tego szukac.
A moze co wpisac w googlu?

--
Lukasz