kolekcja w amaroku

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Sob, 7 Sty 2006, 21:34:52 CET

witam,

od jakiegos czasu zauwazyłem dziwny problem:
w amaroku jeśli dodam do listy jakąś muzykę za pomocą tego podręcznego
"eksploratora" i ją odtwarzam to pisze mi:
"Ten plik nie znajduje się w Twojej Kolekcji!
Jeśli chciałbyś widzieć informacje kontekstowe o tym utworze, powinieneś
dodać go do kolekcji."

Kiedy ten sam plik dodam do listy poprzez klikniecie na nim w
informacjach kontekstowych to juz mi nie mówi że nie mam go w swojej
kolekcji :|

Nawet kiedy mam na liście dwa razy ten sam plik dodany jednym i drugim
sposobem to ten dodany z info kontekstowego jest w porządku a ten drugi
się pluje że nie mam go w kolekcji :(  Czy ktoś też ma taki problem?