problem z freeradius i rlm_sqlcounter

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Nie, 8 Sty 2006, 10:41:10 CET

Przemysław Backiel napisał(a):

> lecz gdy autentykuje klienta z ustawionym max-session-time to dostaje:
> rlm_sql (sql): sql_set_user escaped user --> 'przemek'
> radius_xlat:  'SELECT id,UserName,Attribute,Value,op FROM radcheck WHERE
> Username = 'przemek' ORDER BY id'
> rlm_sql (sql): Reserving sql socket id: 2
> rlm_sql: unknown attribute Max-All-Session
> rlm_sql (sql): Error getting data from database
> rlm_sql (sql): SQL query error; rejecting user
> rlm_sql (sql): Released sql socket id: 2
>    modcall[authorize]: module "sql" returns fail for request 2
> modcall: group authorize returns fail for request 2
to udało mi sie pokonac, tzn działa (moj problem, literówka w
konfiguracji) ale mam inny problem
freeradius i rp-pppoe-server sciagniete z poldka..

mam taki problem
odpalam rp-pppoe-server
autoryzacja chap (pap mi nie działa wcale, nie wiem czemu)
w chap-secrets wpisuje jakiegos usera..
jest ok, moge sie podłączyc przez pppoe..

robie freeradiusa,
radactem moge sie zalogowac
dodaje plugin radius.so
i nie moge sie zalogowac na usera z freeradiusa
dostaje taki komunikat z debuga freeradiusa:
rlm_sqlcounter: (Check item - counter) is greater than zero
rlm_sqlcounter: Authorized user przemek, check_item=7200, counter=1303
rlm_sqlcounter: Sent Reply-Item for user przemek, Type=Session-Timeout,
value=5897
   modcall[authorize]: module "noresetcounter" returns ok for request 1
rlm_sqlcounter: Entering module authorize code
rlm_sqlcounter: Could not find Check item value pair
   modcall[authorize]: module "monthlycounter" returns noop for request 1
modcall: group authorize returns ok for request 1
   rad_check_password:  Found Auth-Type Local
auth: type Local
auth: user supplied CHAP-Password does NOT match local User-Password
auth: Failed to validate the user.

podkresle, ze radactem z localhosta sie moge zalogowac
co jest nie tak?

--
pozdros
icek