upload - przerywanie po losowym czasie

Bucek rbucek w interia.pl
Pon, 9 Sty 2006, 21:01:24 CET

Podczas wysylania plikow np. na poczte, upload w losowym czasie przerywa
- ok kilkunastu sekund, download dziala ok. Po instalacji PLD wszysko
dzialalo, zaczelo sie w czasie uzywania systemu, nie jestem w stanie
okreslic po czym, poniewaz zauwazylem zbyt pozno i nie wiem czy to np po
instalacji jakiegos programu. W innej dystrybucji np Ubuntu dziala jak
trzeba. Probowalem reinstall roznych wersji ndiswraperra, wirless-tool,
sprawdzalem na jadru dystrybucyjnym i skompilowanym przeze mnie. W
logach nic nie ma. W jaki sposob diagnozowac tego typu problemy? Ma ktos
pomysl, co jeszcze moge sprawdzic, zeby zidentyfikowac problem?

system PLD 2.0
wlan0 Planet WL-8303
kernel-2.6.14-2

Rafal