routing gdy serwer jest w LANie

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Wto, 10 Sty 2006, 00:14:51 CET

Witaj pld-users-pl!

Mam router na PLD (net aDSL z TP) zas w LANie postawiony serwer (takze
PLD oczywiscie) i na niego z routera przekierowne porty na ktorych
chodza pewne uslugi na owym serwerze w LANie.
W iptables zatem mam poforwardowane porty jak np 80, 25, 110 itd.
Z zewnatrz mozna przegladac www i poczte, ale ma komputerach z LANu
juz nie.

Nie wiem niestety jak to iptablami zapewne dostroic aby jak
np z LANu bede chcial wejsc na strone ktora jest na serwerze w LANie
na IP 192.168.1.50 i chce to zrobic z innej stacji robiczej w LANie
wpisujac nazwe domeny jaka jest na ruterze (ale ma przekierowany port
80 na 192.168.1.50).
Ale namotalem, mam nadzieje ze wiadomo o co mi chodzi..
Z gory dziekuje za wskazowki, niestety az takim specem od iptabli nie
jestem..
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,