System z płyty...

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Śro, 11 Sty 2006, 09:27:21 CET

Już kiedyś pytałem, ale nie udało mi sie uzyskać tego co chciałem...
Mam potrzebę zrobienia startującego z płyty systemu, oczywiście jest RescueCD
i LiveCD, ale ja mam potrzebę dorzucenia własnych skryptów. I tu sie pojawia
problem. Są z LiveCD skrypty które powinny pomóc "rozłożyć" i złożyć ten
system ale jak na razie udało mi sie to rozłożyć ale przygotować spowrotem o
nagrania już nie...
A raczej przygotowany hest obraz płyty do nagrania ale nagrana z tego płyta
nie startuje...

Pozdrawiam
Grzegorz
P.S.
Może jakaś inna mini dystrybucja...
Potrzeba mi żeby napewno była obsługa kontrolera via, ext3, vfat i możliwość
dorzucenia kilku skryptów...