System z płyty...

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Śro, 11 Sty 2006, 22:14:55 CET

Dnia środa, 11 stycznia 2006 20:33, Wojciech "Sas" Cięciwa napisał:

> [...]
> to sprawdz jakimi narzedziami generujesz obraz squasha ..
> w PLD jest squashfs 2.2 a kernel rozumie 2.0

No to raczej nie używałem nic spoza PLD...
Więc sytuacja dokłądnie jak opisałeś pewnie występowała...
Ale dla mnie sprawa jest już rozwiązana, przy pomocy RescueCD...
Dodałem skrypt w bardzo prosty sposób, co prawda do przedostatniej wersji, ale
jest oki i jestem z tego bardzo zadowolony.
Zobaczymy jeszcze tylko jak to zadziała w docelowym miejscu.
Ale narazie jest własnie oki.
Szkoda tylko, że nie ma skryptu do mieszania w ostatniej wersji RescueCD...
No ale mniejsza o to.

Pozdrawiam
Grzegorz