Pozostaw maile na serwerze (pop3)

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Czw, 12 Sty 2006, 09:21:32 CET

Witam,

Problem wraca jak bumerang. Czasem klienci chca przechowywac maile na
serwerze, wiec wlaczaja opcje aby ich klient pop3 nie kasowal ich po
przeczytaniu.

Sprawa prosta, dzialajaca, lecz po pewnym czasie, rozni klienci
zglaszaja, ze przestaje to dzialac poprawnie. Chodzi o to, ze stare
maile leza, przychodz powiedzmy 5 nowych wiadomosci i sa one pobierane.
Przychodza 3 nowe, pobierane sa poprzednie 5 + 3 nowe. Przychodza 4
nowe, pobierane sa 5 + 3 + 4, itd..

Skrzynka, ktora obecnie sprawia mi taki problem to mbox 42MB ktory ma
~1300 _przeczytanych_ wiadomisci. Jesli chodzi o strone kliencka to
problem wystepowal kiedys pod Outlookiem (nie wiem czy pelnym, czy
expressem), a teraz pod Evolution.

W sumie szukam osoby ktora sie juz z tym spotkala, nie pytajcie o
dodatkowe info na temat klientow, bo mi tylko ten problem zgloszono,
osobiscie nie mam kontatku z 'operatorami' Outlooka czy Evolution, wiec
nie znam szczegolow po stronie klietna.

--
best regards
q#