Pozostaw maile na serwerze (pop3)

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Czw, 12 Sty 2006, 10:38:08 CET

On Thu, Jan 12, 2006 at 09:44:35AM +0100, Jacek Osiecki wrote:

> Zacznę od tego że moduł szklanej kuli wywalił core'a i nie można odczytać
> o jaki serwer pop3 Ci chodzi... ;P

Wiem, wiem, wiem.. ale ten problem wystepowal na roznych serverach
pop3. Z outlookiem wygladalo to jak problem klienta, kiedy powiedziano
mi ze evolution (u innej firmy) robi to samo to sie zdziwilem. Za
kazdym razem zagladalem do skrzynki (mbox) i Outlook i Evolution
troche inaczej sie zachowuja. Po kliencie M$ maile sa "losowo"
oznaczone jako przeczytane lub nowe. W Evo.. wyglada to tak jak w
fetchmail'u -- wszystkie maile sa zaznaczone jako przeczytane.. Ehh nie
wazne, szukam kogos kto wniknol w to i rozgryzl..

> A co do pop3 i pozostawiania maili na serwerze: może po prostu przejdź na
> IMAP? Wygodne i funkcjonalne. Z pop3 i zostawianiem maili zawsze mam
> problemy, z reguły wynikające z jakichś odpałów klientów - po prostu wszytko
> jest OK, a pewnego dnia nagle zaczyna w kółko pobierać kilka maili.

Tak, wiem o IMAP..

--
best regards
q#