Mylex DAC960 (NTG)

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Czw, 12 Sty 2006, 12:31:21 CET

> Ten e-mail dotyczy sprzętu więc jest trochę NTG ale nie mam się do kogo
> zwrócić o poradę więc mam nadzieje, że mi wybaczycie. Do rzeczy:
> Mam kontroler RAID Mylex DAC960PD. Tego typu kontrolery występują w
> przyrodzie w dwóch wersjach. Tzn. z jednym epromem na bios/firmware lub
> z dwoma. Do każdej z nich jest odpowiedni firmware. Jednoscalakowa -
> 128KB, dwuscalakowa - 256KB i więcej opcji/bajerów. Ja mam wersję
> jednoscalakową i chciał bym przejść na dwu. Pytałem tu i tam i podobno
> jest to możliwe. Wszystkie kontrolery mają dwie podstawki tylko
> [...]

i jest to 1Mb flash, czyli wszystko co musisz wiedziec  to czy pliki
firmwaru do wersji 2 sclakowej sa tej samej objetosci czy x2 wieksze
bo jezeli wieksze to szukaj kosci 28F002.

MOja rada jest taka - na allergo bylo kiedys tych kontrolerow troche -
popytaj spzredawcow. A druga jest taka ... daj spokoj z szukaniem bo
taniej bedzie kupic caly kontroler na allergo niz 2 kosci w sklepie
jezeli to sa jakies nietypowe flashe ... - moge sie mylic !

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc