Jaki Bluetooth do laptopa (USB/PCMCIA)?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 13 Sty 2006, 16:08:51 CET

On Fri, Jan 13, 2006 at 03:50:44PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Hej
>
> Ostatnio często przychodzi mi korzystać z GPRS a IrDA pomiędzy tel. a
> laptopem jest niewygodna.

nie kupuj ANYCOM numer CC3032 w zestawie ANYCOM HS-790, taki czopek
w zestawie head-set, czopek ten działa z komórkowcem (udało mi się
z noki mieć internet, ale czegoś tam nie obsługuje i już np zestaw
słuchawkowy nie klikał)

polecam takie niebieskie z zawiasem usb firmy I-TEC,

z mego peceta:
hciconfig hci0 revision
(mój usb dongle działający)
hci0:  Type: USB
       BD Address: 00:08:1B:00:E0:FC ACL MTU: 192:8 SCO MTU: 64:8
       HCI 14.7
       Chip version: BlueCore02-External (ES2)
       Max key size: 56 bit
       SCO mapping:  HCI

miałem też pcmcia 3com'a z wysuwanym niebieskim patyczkiem,
też _niepolecam_ ciągle się przywieszało i odpusciłem, pod win też
_słabo_ działał, więc lepiej i prościej usb dongla zakupić

pozdrawiam,

michał abramowicz
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa