Sieczka w X'ach przy starcie systemu

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 14 Sty 2006, 15:19:20 CET

Dnia sobota, 14 stycznia 2006 13:37, Daniel Mateja napisał:

> nie, ale uzywam X11-driver-firegl...

A czy możesz uruchomić wiele sesji X? U mnie, jak ostatnio sprawdzałem, wybór
w kde opcji "uruchom nową sesje"  powoduje, że drugie X'y to sieczka:/
Natomiast na sterach radeon'a działa ok. Aha i tu i tu włączona akceleracja.

> sprawdz czy nie masz zaladowanego modulu radeonfb
> if tak -> wpisz to modprobe.conf "blacklist radeonfb" ( jesli udev Ci go
> laduje )
Mam załadowany:] Na razie nie sprawdzałem ale to najwyraźniej to więc
dzięki!:]

p.s. Ma jakiś sens używanie radeonfb poza tym, że mamy więcej linii?
--
Pozdrawiam, Kamil.