brak kernel-grsecurity-video-nvidia...

Wojciech Ścisłowski wscislowski w ramiko.pl
Sob, 14 Sty 2006, 16:02:47 CET

>A plik /usr/src/linux-2.6.11.10/scripts/basic/split-include leży na dysku i ma
>prawa wykonania?

O! Trafiony!
Co prawda w miedzyczasie zmienilem kernel na nowy dystrybucyjny, ale
problem sie powtarza...
W /usr/src/linux-2.6.11.10/scripts  jest pusto.
Potrzeba jeszcze cos dopoldkowac? skopiowac:? napisac?
poldkiem jakos nic stosownego ze *split-include* nie znajduje.

Zestaw pakietow kernelowych mam dalej ten sam tylko numerki smieniły sę
na nowsze. :)

Pozdrawiam
Bocian

PS
Coś nam sie kodowania znakow krzacza, przechodze na "bez pliterek"