mga_hal

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 14 Sty 2006, 20:37:43 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> nie ma mga_hal w wersji dla 6.9.0, spróbuj użyć wersji dla 6.8.2.
> A dyskusję zacząłem bo wiem, że na tej karcie nie jest potrzebne żadne
> binarne gówno, żeby chodziła jak marzenie.

Do tej pory używałem właśnie tego do 6.8.2 ale po ostatnim upgradzie
zaczeło mi wywalać:

/usr/X11R6/bin/Xwrapper: symbol lookup error:
/usr/X11R6/lib/modules/drivers/mga_drv.so: undefined symbol:
MGAGetBOARDHANDLESize

Jeśli więc masz dostęp do jakiejś maszyny na której to działa to będę
wdzięczny za config. Swoją drogą to ciekaw jestem do czego tak naprawdę
potrzebny jest ten mga_hal.

--